Supportprogram
Normal
Tilgang til support via e-post, web eller telefon (62 40 09 50) i normal arbeidstid (08:00 – 16:00 på hverdager).
Garantert responstid neste arbeidsdag.
Inkluderer 30 minutter månedlig support, behov utover dette, henvendelser utenom normal arbeidstid eller support hvor feil skyldes
kundens egne systemer eller endringer av disse, som ikke kan lastes PELIAS programvaren, vil bli fakturert.
Sølv
Tilgang til support via e-post, web eller telefon (62 40 09 50) i normal arbeidstid (08:00 – 16:00 på hverdager).
Garantert responstid 4 timer i løpet av normal arbeidstid.
Inkluderer 60 minutter månedlig support, behov utover dette, henvendelser utenom normal arbeidstid eller support hvor feil skyldes
kundens egne systemer eller endringer av disse, som ikke kan lastes PELIAS programvaren, vil bli fakturert.
Gull
Tilgang til support via e-post, web eller telefon (62 40 09 50) hele året, hele døgnet.
Garantert responstid 4 timer i løpet av normal arbeidstid.
Inkluderer ubegrenset månedlig support. Skyldes feilen kundens egne systemer eller endringer av disse, som ikke kan lastes PELIAS programvaren, faktureres det for tidsbruk knyttet til feilmelding og løsning.
Platinum
Tilgang til support via e-post, web eller dedikert telefonnummer med døgnbemannet IT-personell tilgjengelig.
Garantert umiddelbar responstid, hele året, hele døgnet.
Inkluderer ubegrenset månedlig support. Uavhengig av årsak vil det ikke faktureres ekstra, skulle henvendelsen gjelde hjelp eller støtte mot annen programvare en PELIAS programvaren, vil dette faktureres. Det vil bli opplyst om kostnader før slik support/støtte gjennomføres.