Produkter
Koble delene
Vi har på denne siden nevnt de produkter vi har sertifisert under Windows 8 eller Windows 7, vi har et stort antall løsninger, både store og små, som kan egne seg for ditt firma, disse finner du under Historie









Digital Forms
Digital Forms
Verktøy som gir deg all ønsket informasjon fra Visma Business levert til bærbare enheter, enten dette er en PC, nettbrett eller telefon.
Mulighet for de samme enheter til å registrere data direkte tilbake til Visma Business.
Mulighet for å knytte .pdf baserte skjemaer til dataforsendelsen, dette skal fjerne nødvendigheten av fortrykt papir.

Eksempler:
Service / vedlikehold
Kontrakter
Kjørebok
Timelister
HMS rapportering
Kvalitetsrapportering

Dette er det komplette vektøy for en bedrift som ønsker all sin dokumentasjon og å benytte alle de muligheter Visma Business gir.

Kombinert med SMS løsninger, et godt webområder og kanskje en implementasjon mot Visma Lønn, vil denne løsningen gi deg en enorm administrativ gevinst, og sannsynligvis en stor markedsfordel foran dine konkurrenter i samme segment.

Løsningen passer for alle bedrifter som har ansatte med et behov for å rapportere data tilbake til et administrasjonssenter.
PELIAS vurderer løsningen for lønnsom for firmaer i størrelsesorden 40+ ansatte, en bedrift med færre ansatte kan dra nytte av de forskjellige delene, men en installasjon av totalt system mener vi ikke vil være lønnsomt, med mindre sterk vekst er nær forestående.

PELIAS Digital Forms er en system implementasjon, de fleste av programmene vil fungere slik de er, men vårt mål med programmet, er at det skal ta hensyn til din Visma Business installasjon og ikke minst bruken av dette. Derfor ønsker vi å gjøre en gratis og uforpliktende vurdering av dine systemer før et tilbud gis.

Purreløsning SVEA Finans
Purreløsning SVEA Finans
SVEA Finans - Logo Kombinert med kanskje markedets beste betalingsoppfølging, har vi utviklet en "out-of-the-box" løsning for din Visma Business installasjon.

Løsningen er enkel å sette opp, du må ha en oversikt over din egen bruk av Visma for å kunne sette opp riktig felt for status hos SVEA, som da blir synlig direkte i Visma. Du behøver ergo ikke logge inn for å se en status eller enkle oppfølgingsrutiner. Alt ligger der du er vandt til å finne det.

Systemet har fokus på deg som bruker. Du har full kontroll på hva som skal sendes over til SVEA og når. Samtidig sørger systemene for å oppdatere både din reskontro og SVEA's reskontro uavhengig av hvor en innbetaling eller kreditering er gjort.

Ved innbetalinger til SVEA lages bunt ferdig for deg i bilagsregistrering, slik at du bare behøver å oppdatere denne i ditt regnskap.

Akkurat nå har SVEA Finans, kampanjer knyttet til dette produktet, tiden er derfor inne for en samtale med enten PELIAS eller SVEA Finans.


"Svea Finans har sammen med Pelias Mobile laget gode automatiske løsninger med vårt økonomisystem Visma Business.
Vi fakturer selv, og deretter går det over datafiler til Svea som besørger hele prosessen med purring og videre inkasso. I tillegg går det automatisk betalingsfiler begge veier.
Gjennom denne løsningen har vi spart inn mange arbeidstimer, samtidig som vi sikrer høy løsningsgrad gjennom en profesjonell partner."
 

Stig Tveit – Økonomileiar Tysnes Kraftlag SA


"Vi synes løsningen med Svea Finans via Visma Business fungerer utmerket.
Purresystemet er veldig lett å forstå, og det samme gjelder hvis man skal purre gjennom Svea sine nettsider.
De svarer kundene sine raskt, og det er god kundebehandling.

Svea Finans er gode på å følge opp saker lagt til behandling, og man blir raskt ferdig med sakene man sender inn.

Vi er svært fornøyd med Svea Finans, og vil anbefale de videre!"

Med vennlig hilsen
Julie Hansen
Oslo Isolasjonsservice