Vi knytter dine eksisterende datasystemer til løsninger som gir ansatte med behov for å rapportere, selge eller på annen måte fylle ut et skjema utenfor eller innenfor kontorets fire vegger. For at våre løsninger skal ha noen effekt må det være et behov for å bearbeide dataene fra skjemaet enten i form av CRM (oppfølgingsfunksjonalitet), lønn, fakturering eller arkivsystem.
PELIAS Mobile har siden starten i 2005 hatt fokus på sikre korrekt og effektiv kommunikasjon mellom kunde / bedrift.
At denne kommunikasjonen fungerer optimalt for begge parter, gir fornøyde kunder som vil være kunder lenger og som alltid får en god opplevelse,
av firmaet uansett om henvendelsen gjelder et nytt forhold, ekstisterende kundeforhold eller en enkel forespørsel.
Vi hjelper til med å logge, videreformidle og følge en henvendelse som kommer til ditt firma, for å komplettere kommunikasjonen fra start til slutt.
Vi tilpasser eksisterende CRM / ERP verktøy, bygger ekstra støtte-databaser hvis nødvendig og sørger for en enkel og funksjonell oversikt.
Løsningene kan kobles til bl.a. sentralbordet, sending og mottak av SMS, e-post, brev eller lignende, automatisert oppfølging av kunder kan
bygges inn i alle modulene og rapporter kan produseres av resultat eller mangelende resultat i kommunikasjonen. Alle modulene kan bygges med mulighet for tilbakemelding
eller ikke.
 
Tusen takk for din interesse i PELIAS, ser frem til en nærmere prat.